Solen tycks gilla mig..

.. då den så snällt följde med hem till Sverige över min visit, för att sedan följa mig tillbaks till England. Idag har vi haft det mest oslagbara vädret hitills. Lunchen ute, uppkavlade byxor, två timmar solning och gått runt  bara linne! lovelovelovelvolevoe VÅR!!
Amy&Maria!
samt Elias aka illert :)
Johannes&Annie skålar kaffe efter maten!
Började med vårat nya plus subject igår, ett ämne vi ska läsa/utöva två gånger i veckan för en månad. Nu har jag&min Anniebannie Screenprinting, och LOTTA förstår varför du tycker sådant är roligt! Roligt är bara förnamnet till vad vi hade det, som två små ungar på dagis första dagen med färgburkar!
Nu blir det att sova! PS, dag två på gymmet, check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0