Tillbaks..

... hemma i England, Brighton&Portslade efter en 12dagars tripp i Sverige. Dock blev det ingen upp vilnings visit utan jag är nog 10gånger slitnare nu än när jag åkte.
12dagar i Sverige med mamma&mormors mat, party i alla dess längder, massor av mysridturer med gwazzeman, påskafton, härliga fikastuder, två jobbdagar på ica, årets grillpremiär på påskafton och myskvällar med tjejerna. Kort sagt en hektiskt men underbar visit. Dock var som vanligt tidsoptimisten Sara i farten igår. Var påtok för länge i stallet, packade väskan i sista sekund som resulterade i sträckkörning till Skavsta. Tilläggas ska göra att försäkring&jobb papper skrevs i bilen upp, för det har jag ju inte hunnit på 12dagar ? :)
Anyway, home in England again. Har idag gjort engelska gramatiktest på förmiddagen och fått reda på att ett äldre par hittat min stulna plånbok på deras bakgård när de vårstädat dock tom OCH OCH OCH signat upp på gymmet och tillbringat två timmar där, BEACH 2010 here i come ! haha
Nu är jag trött&förmodligen kommer jag känna mig som en 95åring i kroppen i morgon!
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0