En tunnare plånbok ..

Bokat&klart, 622 kronor fattigare - en Sverige visit rikare!

25 Mars 23:10 beräknar jag att vara hemma på Svensk mark igen. Min mamma är världens bästa mamma, ska inviga Sverige visiten med hotellnatt och inte minst SVENSK hotellfrukost. Tycker faktiskt jag kan vara värd det efter dryga 3,5 månader i en 80cm säng och britternas mindre härliga frukoststandard(ljust rostbröd,rostbröd& återigen rostbröd).

Ska bli underbart att komma hem till familj, vänner, min älskade häst och inte minst svensk mat. Har skrivit mat önskelista till både mormor&mamma med bla kasslergryta, korvstroganof, lövbiff med gräddädel och köttbullar. Stannar i Sveige tills 6april men ni får gärna plocka bort lite av snön tills jag kommer hem :)

PUSS&KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0