Sara ♥ England

Lördags shopping med Annie inne i Brighton. Härligväder&en massa snygga vårkläder. Antigen gillar Brighton studenter eller så är det bara så att allt är tokbilligt här. Jag lär bli snål som en kyrkråtta när jag kommer hem till Sverige igen. Bara som vanliga svarta tygskor £2, så 22kr. Och tjejer primark har världens sötaste trosor 10-20kr st, jätte söta bhar 60kr styck. Sara ♥ England! Som kaka på kaka hade H&M dessutom 20% idag ...
Eftersom det är alla hjärtans dag i morgon ska min mammi&pappi här nere ut idag med sina vänner, barnen är iväg på sleepover alltså är jag hemma heeeeeeeeeela själv. Så sitter och funderar ut hur jag ska utnyttja denna situation som mest. Alla hjärtans dag här nere är förövrigt hur hajpat som hellst. Bussen in till city fick köra omväg idag då det var avstängt pga alla hjärtans dag jippo. Nu ska jag upp och käka min färdigladade middag, som hotell det här. Puss



På Starbucks med världens goaste Frappuchino Strawberry cream



 
Världens bästa Annie på Starbucks!

Kommentarer
Postat av: lina

Hej söta!

åh, du ser verligen ut att ha det kanon (: blir ju inte alls avundsjuk, och billig shopping, då blir man över öronen glad ju (:

saknar dig! puss&kram lina

2010-02-15 @ 07:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0