Täcket över huvudet tills våren?

Fredagskvällen spenderades inne i Brighton med bioienglandpremiär.Dockdockdockdock blev min röst på Alvin and the chipmunks 2 nerröstad emot Sherlock Holmes. 2,5 timmar med en film som inte tilltallade mig det minsta, förkorta stolsryggar och jag vet inte alls. Igår var vi ute och det var isärklass min sämsta utekväll sedan min 18årsdag för 2,5år sedan. Ingenting klaffade överhuvudtaget.

Idag har jag degat med Annie framför tv6,svtplay och tv3 i totalt dryga 4 timmar. Magen har börjat dumma sig igen, inflamationen på stämbanden har kommit tillbaks, jag är trött och det regnar. Nu ska positiva Sara dra täcket över huvudet och tillsammans med halstabletterna ladda för ny vecka för den här helgen har vatt ibland det sämsta på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0