Frågan är vart våren tog vägen?

Vaknade av ett hejdundrandes liv från övervåningen i form av någon sång utförd av Jack, Brian & Ellie. Alla brittiska skolor har varit stängda idag pga snökaoset, det har kommit 2cm (!!!!!!!!!!!!) snö. Hela Brightons bus, tåg&bil nät samt Heathrow, Stansted och Gatwick har legat nere idag.
Var tvungen att fråga min värdfamiljs mamma om hon drev med mig när hon sa att skolorna var inställda pga 2cm snö, vilket känns helt sjukt. Fick dock ett ganska bra svar på min fråga när jag såg säkert 15krokade bilar och minst lika många som kört fast bara på min 5minuters promenad till skolan. Då det är ganska sällsynt med snö här finns det varken vinterdäck till bilar eller bussar så troligen är vår skola inställd i morgon också om inte de ynka 2centimeterna smälter :)





Malin,Sara&George i ett snöigt england!



Tycker det är sött att de sätter ut stora lådor för återvinning av julkort på stormarknaderna men det finns fortfarande ett hål att slänga allt i på mcdonalds.


Kommentarer
Postat av: Maria Jalmgren

Haha du måste ju visa bilder här hemmifrån, 40cm och inget kaos!

2010-01-08 @ 19:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0