Tuesday pics.

Tisdags eftermiddag&strålande väder. Istället för skolbänken hade vi schemalagt contryside walk down the sea. Imorgon har jag "presentation" vilket menas att jag ska hålla en presentation inför klassen i 5-10minuter. Kan tyckas som en enkel match men kan lova att jag har smått ångest då jag för tillfället har 5 nerkladdade A4 sidor i en hög på mitt golv och klockan är 22:51... OCh på detta släpper tv3 4nya Paradise hotell avsnitt om 9minuter(ja,jag skulle aldrig börja kolla) Får be en bön att gud ger Mick magjuka!



De färgade bodarna finns hela piren in till Brighton city från Portslade vilket är en rask 40minuters promenix. Det är förvaringsbodar för ex solsaker/surf saker de betalar 200 000/st för tydligen (!!!!!!) sjukt söta&riktiga färgklickar är de i allafall!




Blue lagoon som är en jättejätte damm har mänger av svanar som är så sjuktligt människovana :) 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0