Vart tar tiden vägen?

Förstår inte hur dagarna kan gå så fort, nyss var det torsdag och nu är det alla redan söndag (?) Idag är det också över en månad sedan jag lämnade Sverige för England. Kortsagt 1/6 del avklarad, tiden går för fort kommer aldrig vilja åka hem när juni väl är här.

Helgen i korthet, Fredag hade vi invigning av min bastu därefter karaoke på grannpuben  för att sedan dra in till Brighton och dansadansa. Igår var vi ute i stort sett hela dagen och promenerade i fina vårsolen för att sedan svida om till party outfit och åter igen ge oss ut på brightons dansklubbar som har så underbar musik!


I fredags hade vi två instruktörer i salsa på skolan, sjukt roligt! Så idag ska sara minsann gå och lära sig salsa, ge mig ett halvår sen ska jag bannemig vara grymmis!

Locktången glömde jag skävlklart hemma i Sverige, så plattången fick göra en insatts. Dock har jag fortfarande inte riktigt förstått mig på hur det funkar med att locka med plattång. Men efter en timme med tappert kämpande fick jag fram några i allafall! Nu ska jag springa upp äta frukost och slänga på brevet till mormor på lådan!

Kommentarer
Postat av: ami

Hej bääjbii!

Du är rolig du!

Men det ser faktiskt väligt bra ut även om du inte varit så skillad!

saknar dig finis!

puss puss

2010-02-01 @ 08:22:37
URL: http://anmarisusa.blogg.se/
Postat av: Klara

Heja Sara!

Detta låter ju som fina fisken, jag sitter i en vinter som aldrig vill lämna Göteborg och längtar smått bort! Keep on going ffs!

2010-02-09 @ 12:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0