London!

Igår så var det återigen dags att styra kossan mot London för skoltripp. Det som stod på dagens schema var andra värdskrigs museet och en guidad båttur på floden Themsen. London var trevligt men si så där roligt när temperaturen traskat närmre 30 grader i kombination med att alla står som packade sillar för att ta sig fram på gatorna.
Anyway, bortsett från all hetta så var båtturen toppen. Museet ska jag nog inte uttala mig om, historia är inte riktigt min grej här i livet.
Happy Sara på båt!
London Eye
Amy&Jacob
Hjärnstillestånd, har helt tappat namnet på bron men jag tror de flesta känner igen den :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tower bridge ;)

2010-06-05 @ 15:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0