Utanför civilisationen ..

Måste säga att det var längesedan jag kände mig så handikappad som jag gör nu. Eftersom jag inte har någon dator och som grädde på moset ingen täckning på mobilen i mitt hus känner jag mig ganska bra utanför civilisationen. Men man får väl se det ifrån det ljusa sidan att istället för att slappa lördags morgonen igenom med tv3 play och diverse filmer har jag istället hunnit med både 1,5timmes rask promenad, långdusch samt målat naglarna. Nu ska jag, annie&kristoffer pallra oss in till Brighton försöka få ett nytt buss kort då det också blev stulet och därefter sätta oss på ett fik, skriva essä och inspektera brightons befolkning.
PUSS&KRAM!

Kommentarer
Postat av: ami

läängtar ihjäl mig tills du kommer heeem!

2010-03-24 @ 09:48:48
URL: http://anmarisusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0