Skyller på..

.. solen.
Har dragit slutsattsen att det är solens fel att jag blivit dålig med uppdateringar. Anyway solen håller i sig sedan påsklovet har vi inte haft en enda regndag(!!). Idag har vi haft årets hittills varmaste dag och tillbringat över 4 timmar solpressnings maraton i parken. Kan säga att resultatet blev sådär, hela jag är röd & annie är ännu rödare men vilken lycka med årets första riktiga solbränna :)
Igår så var vi iväg på BBQ party som efterföljdes av dansrunda på stan. För er som inte har stenkoll på Brighton är det Englands sommarstad vilket innebär att vi har uteställen&klubbar i varenda hörne. Vi lyckas dock ändå med bravaden att hamna på ett uteställe med världens kassaste musik. Ikväll jag&min Annie roat oss med hemma kväll, nötter,te&så ska det låta.
Vi hittade också lite trevliga finnesser på min webcam, har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv. Vi låg dubbelvikta och tårarna bara sprutade, LYCKA! Så deppar ni, dra fram en webcam för jag lovar finns ingen som kan hålla minen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0