Double birthday

Mitt i veckan, Onsdag och dubbelfödelsedag!

Min älskade Ami har födelsedag idag, min Ami i vårt&torrt! För 11 år sedan började vi samma klass, 8år sedan blev vi "grannar". Hoppas du haft världens bästa födelsedag och att de firar dig ordentligt i morgon. Snart ses vi, saknar dig !!





Även pappa Sean hade sin födelsedag idag, vilket han firade fullt ut med att ta ledigt ifrån jobbet för att sitta späckad framför tvn och spela tvspel. Ikväll har det varit fullt med firande fick vin&tårta till min havergrynsgröt kvällsmat men även denna otippade kombination fick godkänt. Natti!


Kommentarer
Postat av: ami

Aww baby! Saknar dig! och saknar att ha dig som granne! Cant belive that we've known each other for eleven years! can you belive? however love and miss you! <3

2010-02-25 @ 10:07:30
URL: http://anmarisusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0