Så besviken på ...

.. snabba cash

I sommras plöjde jag igenom Jens Lapidius böcker snabba cash&aldrig fucka upp. Hade båda på ljudbok och var som trollbunden. Hade lurarna i till jobbet, på morgon rasten, hemma på lunchen, hem från jobbet, i stallet så mer eller mindre dygnet runt. Snälla Jacob har letat i dagar efter att kunna ladda ner denna, vi fann den igår. Så idag efter skolan sprang vi hem, okej vi kollade på en dator och hade kass kvalitet MEN vad jag är besviken. Kass slut, inga feta fester, inte samma handling?

I eftermiddag har jag varit produktiv och gjort morgondagens läxa. Vi ska var och en hålla en presentation om en engelsk designer. Jag fick Alexander McQueen killen som begick självmord förra veckan, faktiskt riktigt intressant kille att läsa om. Har också haft min 3e yoga lektion i skolan, förstår faktiskt inte hur så många människor kan vara trollbundra till detta gymnastiska utövande. Konstiga ställningar, övningar och jag vet inte allt. 
Nu ska jag kila bort en runda till skolan tänkte jag&därefter pallra mig till Sainsburys och handla.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Jacob

Jag e inte snäll va fan...

2010-02-16 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0