Spontan fredag..

Sara Ida Margareta Nordquist har minsann lite svårt att hålla fingrarna istyr. Ett annat land samt ett hav i mellan lyckas visst inte hindra Saras spontanidéer&påhitt. Hittade en häst på annons igår, lyckades övertala min kära barndomsvän Emma så på Måndag(om inget strular) är jag utöver min älskade Gwiazdorek ägare till yttligare en halv häst. En 10årig arab/newforest valack vi tillsammans ska ha som sommarprojekt, fixa till  för att sedan sälja den till slutet av sommaren. 

Kan ju säga som så att jag inte sa någonting till mamma för än det var bestämmt, trevlig överraskning i familjen Nordquist på en fredagskväll! Länge leve spontanitet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0