Sushi på schemat

Nu börjar det riktiga Englands vädret arta sig. Regn(då menar jag konstant hellregn) hela dagen och härligt nog visar prognoserna för  tisdag,onsdag,torsdag&fredag exakt samma sak, lycka! Idag pallrade vi oss in till Brighton tog en sväng runt om i affärerna och så drog Jacob med mig till MoshiMoshi ett sushistället. 4 gången gillt för sushi och jag måste säga att jag faktiskt börjar gilla det skarpt! Härligt ställe där maten åker runt på rullband och så plockar du det du vill ha.
:)

Nytillskottet aka Hästmonstret anländer torsdag, till ett ännu mer rabatterat pris tack vare Emma! Nuså, muntligpresentations övning om Andrew Murray tennisproffset samt att jag ska hålla en 5minuters presentation om "hur man plattar håret(?)" jaja. Sleep well snösverige!

Kommentarer
Postat av: ami

HAHAHAH!

Hur man plattar håret? väldigt intressant saris! Bra jobbat haha:D

PUSS! saknar dig

2010-02-23 @ 10:11:09
URL: http://anmarisusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0