Saknar Sveriges sjukvård..

Vakande upp idag med en helt orkeslös kropp samt ett par halsmandlar som svullnat yttligare. Fast jag sovit över 9 timmar höll jag på att trilla ihop uppe i köket på morgonen då benen vek sig.
Fick sitta i en härlig telefonkö till vårdcentralen som till en början inte ens ville ta emot mig. Då jag inte hade några kontanter ute fick jag gå hela vägen ner till vårdcentralen som ligger på andra sidan stan.

Träffade en efterbliven dam i receptionen som bara ignorerade mig framför allt annat när jag skulle fylla i mina papper. Hade det inte varit för att jag mår så piss hade jag gått därifrån med en gång. Fick efter många om och men träffa en sjuksköterska och slutligen fick jag min medicin. Tillbringade över 2,5timmar i olika väntrum för att få ut min medicin med otrevliga människor och sunkiga lokaler. Saknar den svenska sjukvården!!!!
Anyway nu har jag min medicin 8tabletter dagligen i en vecka så snart ska ja vara på banan igen :)


Fick medicinen sött förpackad i en påse med mina namnuppgifter på. Nu så ska jag med Sandie ut i friskaluften och handla! Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0