Copping family!

För er nyfikna som undrar hur jag bor så kommer här en bild på min underbara hostfamily, Copping!
Världens sötaste familj som behandlar mig som jag vore deras princessa. Pappa Sean, mamma Sandy, Jack 13, Ellie 11 & Bradley 8. Charmigare barn får man leta efter!



Första veckan i mars har vi AW(activity week) på skolan vilket är som ett mindre projektarbete. Skolan bidrar med en summa pengar och så får du åka någonstanns inom Storbrittaniens ramar och göra vad du vill som faller i ditt intresse. Har precis fått iväg ett mail så sitter nu och väntar,väntar på svar&godkännande ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, familjen ser ut som en riktig gullig helylle familj, borde passa dig perfekt! Följer bloggen med största intresse, underbart att du trivs gumman! Stor kram från Sverige, som har fått ÄNNU mer snö inatt...

2010-01-19 @ 10:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0