First school week done!

Första skolveckan avklarad & jag triiivs så bra! Vi var lediga igår pga snökaoset och idag hade vi bara lektioner fram till lunch så lite mjukstart har vi allt fått.  Igår kväll hade jag, ellie&bradley wii turnering här hemma, har verkligen fått världens goaste&charmigaste småsyskon! Bradley blev dock lite knäckt då jag slog honom i tennis vilket är hans spel.

Har fryst mitt svenska mobilnummer så från nu och ett halvår framåt får ni slå +447733691313 om ni vill nå mig. Nu blir det till att platta håret för att sedan dra ut med klassen till victoria karaoke bar...



Hoppas ni inte snöat bort hemma i Sverige. 
Lots of love, Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0