Happy New Brighton year!

Resedagboken och jag är inte bästa vänner så ger nu blogg.se ett försök :)

Hej alla glad hemma i Sverige.

För er som undrar om uttrycket "det regnar alltid i england" stämmer så kan jag berätta att vi har strålande sol, inte en snö plätt & ett par plusgrader.

Vi är nu inne på vår tredjedag på vårt älskade vandrarhem så vi har vid det här lagret hunnit vänja oss vid vår trevliga sovsal som vi delar med 17(!!!) andra och för att inte tala om den underbara klourlukten&frukosten. Vi har hunnit med några rundor runt om i Brighton och det är verkligen huuuur mysigt som hellst för att inte tala om stranden och Brighton Pier. Finns mängder av klädbutiker här som man annars hemma bara kommer åt via internet. Och mamma tro det eller ej men jag har faktiskt idag druckit min andra kopp te i livet, vuxenpoäng till mig!


Stort tack till alla vänliga själar hemma i Sverige som tog hand om mig första dagen här nere, nu mår jag mycket bättre!! Lägger upp ett litet bildsvep från de gångna dagarna. Nu ska vi ner på stranden och käka middag.

Puss&Kram Sara




Sara&Kristoffer framför en av alla miljoner kyrkor här i Brighton. Lägg märke till att alla gräsplätter är inhängnade och totalt förbjudna att beträda.



Brighton Pier ett ända stort nöjesfällt

:)
annie :)



Kommentarer
Postat av: Philippa

Det ser ju för nice ut alltså! Hoppas allt e bra gumman <3

2010-01-01 @ 13:56:55
Postat av: Ami

Niiice! Tror jag kommer och hälsar på... typ imorgon? hah.

2010-01-01 @ 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0