Saturday walk up to the hills

Igår gick vi upp till Mile Oak och avverkade en två timmar lång promenad on the hills med milllllllllllslång utsikt utöver kullarna.
 

Jag må se ut som en fransman, ha ett huvud som ett klot och som grädde på moset också blunda på kortet MEN ack så lycklig jag är då jag hittat första hästen sen jag kom hit. Har haft regelbunden kontakt med hästar i över tio år så känns minst konstigt då jag nu varit utan häst i en månad ..  Saknar min älskade Gwiazdorek hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: martina

bilden längst ner påminner mig om bilden vi tog med dagisbarnen utanför fenan. HAHA. nostalgi

2010-01-24 @ 21:39:02
Postat av: saris

Var tvungen att leta upp bilden för att jämnföra. Tro det eller ej men det är exakt samma pose. haha! miss you baby!

2010-01-24 @ 23:18:58
URL: http://llivinginbrighton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0