Ett tecken på att jag börjar bli gammal..

.. jag äter allt som jag förut vägrat.
Ny favorit i handlarkorgen är dadlar, vilket jag alltid hatat förut. Bara på de knappa 2,5månadena jag varit i Brighton kan jag stolt bocka av både sushi, kaffe, dadlar&te. Smått stolt över mig själv, dock har jag fortfarande kvar sill, kyckligklubbor, leverpastej, blodpudding& lever och det lär nog destå värre dröja ett tag till ..



Har vatt inne i Brighton efter skolan, inhandlat busskort så nu ska det bannemig åkas de tre resterande månaderna. Otippat nog blev fotot ifrån fotoautomaten lika snyggt som vanligt, hmmm. Busskort har jag iallafall. Nu blir det snabbkvällsmat följt av snabb make over, upp till Amy med en flaska vin & därefter universitetsparty. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0