5 dagar ..

.. sedan sitter jag åter på planet mot Sverige.
England, Brighton & Loxdale är det bästa jag gjort hittills i mitt liv. Har lärt känna så många, nya underbara människor. Kommer sakna Brighton när jag återvänder till Sverige men jag kommer garanterat återvända.
En av de allra bästa sakerna med England är min solstråle Anniebannie som åkte hem i Onsdags! Men det ena äventyret avlöser det andra, till hösten är vi påväg igen på nya äventyr.
Men som sagt det ena avlöser det andra, nu ska jag springa till bussen och möta upp min favorit, AMI som kommer med tåget :) puss!
My lovely Annie!

Kommentarer
Postat av: Tara

Hej!



Vet inte om du kollar denna bloggen längre men gör du det så undrar jag om du har ngn mailadress eller liknande för jag ska studera i Brighton i höst och hade velat ställa ett par frågor till dig osv.



Mvh Tara

2011-05-17 @ 07:57:44
Postat av: Madelene

Hej!

Jag satt och googlade runt nu om Loxdale och Brighton och fann därigenom din blogg. Det här kan vara de sjukaste..vårterminen - 2010 hade jag anmält mig till kursen och allting var iprincip klart innan jag fick fast jobb här hemma och ångrade mig lite och tänkte ta det nästa vår istället, alltså nu VT-2011. Jag hann få brev från skolan om vilken familj jag skulle bo hos osv, och döm om min förvåning när det iprincip var ditt liv jag skulle haft under det halvåret, för jag fick om jag minns rätt också Coppers med deras 3 barn. Vad hette gatan du bodde på? :D har suttit och läst igenom ditt arkiv och du verkar haft de hur bra som helst och ÅH vad jag är avis. Jag måste få tag på dig, är så himla nyfiken, med tanke på att du fick "min" familj som jag avanmälde mig från bara 3v innan och så vidare hihi, har bara så många frågor. Jag hoppas du nångång kikar in här..kan inte du snälla maila mig :) Ha det så bra! /Madde

2011-07-30 @ 04:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0